»Žalostno je, kako aktualen je ta film. Polno je stvari, ki sem jih že pozabila, a sem se ob ogledu filma takoj spomnila imen in stikov z ljudmi.«
»Vse življenje sem se spraševal, kako lahko krajem, od koder sem črpal ideje, kaj vrnem?«
»Zadnjih devet mesecev ujetništva sem bil v isti celici, od koder je prišlo sporočilo.«
»Ta esejistični prvenec je eleganten popis avtoričinega sveta, pa obenem poklon vsem tistim velikim zgodovinskim figuram in življenjskim sopotnikom, ki so plemenitili njenega duha. (...) Ko Helena Koder pripoveduje o tem, kako doživlja in je doživljala prevajalko Radojko Vrančič, pesnika Petra Kolška in Milana Jesiha, filozofinjo Almo Sodnik, skladatelja Urbana Kodra, nam hkrati pove, kako je skoznje spoznavala velikane ameriškega jazza, pisanje Marcela Prousta, poezijo Wislawe Szymborske, slike Jana Vermeerja, romane Petra Handkeja, misli Montaigna, Descartesa in Kanta.«
»Nikoli pa nisem mislila, da bom imela kaj s filmom, želela sem biti prevajalka.«
»Ogromna oboževalka Piercea Brosnana sem, res velika.«
»Močno sem pretresena zaradi grozljivega napada.«
»Vse odkar sem bila mlada igralka, me je ameriška filmska igra vedno navdihovala in sem se učila od nje, zato je ta nagrada zame še posebej pomembna.«
»Bil sem nervozen, a sem preživel. V življenju sem se imel tudi že slabše.«
»Helena Koder v svojem knjižnem prvencu razmišlja o umetnosti z veliko in malo začetnico, o umetnosti, ki je včasih visoka, težko dostopna gora, a tudi o umetnosti življenja, ki ni nič manj pomembna. Esejistična zbirka Krošnja z neznanimi sadeži je navdihujoče pričevanje o tem, da je, kljub vsem končnostim, življenje neskončno zanimivo in polno smisla.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju